maanantai 30. marraskuuta 2015

Kerttu 25kk

Minä ojen Kejttu.


Minä ojen Kiki-kissa. Maauu! Kiki-kissa Aada-vauvan ja - en tiedä. ("Jennin?") Mm. Ja Jennin luona asuu. Minun koti on jatakajujja. Lotan koti, mennään päiväkotiin.

Minä ojen vauva, pikku. Äiti pukee minut. Ei!! Minä ittä laitan hukat jajkaan, äiti ei auta! Veeja? Tuje tänne.

Minä uppaan kojkeejje. Tempun minä tekee. Minä osaan! Hyss. Hiijaa! Kistiaa ja Viive nukkuu, pitää ojja hiijaa, ei saa hejättää.

Uksi kaksi koome neejä kuushi seitsemä kahjeksa yhjeksä kummene. Minä kummenee neejääntoista laskin! Mummuu moikkaa!

Minä havuun koko veivän, ei pavaa! Ja mehuu. Minä havuun maitoo. Vettä. ("Mitä sanotaan..?") Hsaihinko vettä? Kiitos äiti!

Veejan kanssa apinabiisii kuunneltiin. Veejan puhelimesta apinabiisii tuli. Se on uva biisi. Minä pejaan nallepejiä. Minä hajuun kissapejiä pejata!! Minä pejaan! Miksi? Miksi ei?!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti